Vrácení a reklamace zboží
Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží
Pokud Vám zakoupení zboží nevyhovuje, můžete jej dle obchodních podmínek (odst.5) do 14 dnů vrátit. Lhůta začíná běžet dnem doručení. Důvod nám sdělovat nemusíte, avšak rádi budeme znát Váš názor. Podmínkou vrácení je pouze nepoužité a nepoškozené zboží.
Postup pro vrácení zboží
- Nejlépe na začátku nám zavolat – 734 746 271 nebo napsat info@taskynakoleckach.cz a sdělit nám svůj záměr. Tento bod není povinný, ale určitě zrychlí celý proces navrácení.
- Stáhnete si a vyplníte Formulář pro vrácení zboží. Zcela postačí i rukou psaný průvodní dopis obsahující všechny náležitosti jako v tištěném formuláři. Čitelně napsané číslo bankovního spojení je nezbytné.
- Zboží zabalíte nejlépe do původního obavu a spolu s vyplněným formulářem odešlete na naší partnerskou prodejnu: Obchod Pan Skleróza, Němejcova 5, 30100 Plzeň
- Zásilku přijmeme, zkontrolujeme obsah a je-li vše v pořádku, do 14 dnů zašleme částku za zboží a vynaloženou dopravu nazpět. V opačném případě Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.
Reklamace a její uplatnění
Pokud se na zboží v zákonné záruční lhůtě 2 let od zakoupení objeví vada, máte možnost uplatnění reklamace. Reklamace se řídí dle obchodních podmínek odst. 7.
Postup pro reklamaci zboží
- Nejlépe na začátku nám zavolat – 734 746 271 nebo napsat info@taskynakoleckach.cz a sdělit nám svůj záměr. Tento bod není povinný, ale určitě zrychlí celý proces reklamace.
- Pokud nám budete zboží zasílat, přiložte prosím průvodní dopis s nezbytnými údaji – číslo objednávky (případně faktury), Vaše jméno a kontaktní údaje (telefon, e-mail), jaké zboží reklamujete a jaká je vada zboží.
- Zboží zabalíte a spolu s vyplněným průvodním dopisem odešlete na naší partnerskou prodejnu: Obchod Pan Skleróza, Němejcova 5, 30100 Plzeň
- Zásilku přijmeme, zkontrolujeme obsah a v zákonné lhůtě 30 dnů od převzetí Vás budeme informovat o výsledku reklamace.